Leírás és Paraméterek
Az életkor előre haladtával egyre több olyan akadályba ütközik az ember, amin ha nem segítünk, egyre jobban beszűkül a világa.
Elmaradnak az aktív években előre tervezett tevékenységek, mint például: majd ha nyugdíjas leszek, eljárok horgászni, egésznap a kiskertben dolgozgatok, elmegyek az unokáért az oviba. Gyakori, hogy amikor végre eljönnek a várva várt nyugdíjas évek az ember mégis úgy érzi Ő már haszontalan, nem jó semmire. Ezért egyre több időt tölt a szobájába bezárkózva, egyedül, ami fokozatos leépüléshez és az élete elvesztéséhez vezethet. Fáj itt, sajog ott és inkább otthon marad, nem mer elindulni, mert fél, hogy túlságosan kifárad, nem fogja bírni.
Ennek nem kell így történnie!
Elektromos triciklivel nem okoz gondot kimenni a közeli horgász-tóhoz vagy elmenni a kiskertbe gondozni a veteményest! Kényelmes fotel ülésében a sajgó porcikák megpihennek, míg szépen gurul a célja felé! Ha Ön is szeretne továbbra is önállóan közlekedni és gondoskodni saját magáról a mindennapokban…
Tömeg | 143 kg |
Szabvány | EEC |
Motor névleges teljesítmény | 1000W |
Akkumulátor típus | Ólomakkumulátor |
Motor névleges feszültség | 60V |
Max. sebesség | 25km / h |
Max. hatótávolság | ≥60km |
Első fék | Dobfék |
Névleges kapaszkodóképesség | ≤25° |
Max. terhelhetőség | 160kg |
Felni és gumiméret | 3.00-10 |
Hátsó fék | Dobfék |
Akkumulátor kapacitás | 20Ah |
Akkumulátor feszültség | 12V5X |
Akkumulátor töltési idő | 6-8 h |
Jármű mérete | 1950 × 690 × 1060 mm |
Csomagolás mérete | 1820 × 770 × 800 mm |
Önsúly (nettó/bruttó) | 120kg / 143kg |
Motor típusa | Kefe nélküli differenciálműves |
Mi is az a differenciálmű?
Három kerék, három speciális igény. A bátortalanok biztonságra vágynak, a megszállott cipekedőknek nagy helyre van szüksége, a mozgásukban korlátozott személyeknek pedig egy megbízható közlekedési eszközre.
Hátramenet funkció, elképesztő motornyomaték, rögzíthető hátsófék és hátsó kosárral.
Differenciálműves hátsó-kerék meghajtás:
- elképesztő hegymászóképesség (akár 15%)
- stabil úttartás kanyarodás közben és nedves, csúszós útviszonyok között
Mi is az a differenciálmű, hogyan teszi biztonságosabbá a Velox Triciklit?
A differenciálmű feladata a hajtott oldalak felé a nyomaték átvitele, fordulatszám különbség lehetővé tétele mellett. Ha egy járműnek merev hajtott tengelye van, a két hajtott kerék azonos fordulatszámmal forog. Ez azonban csak egyenes haladáskor kívánatos, kanyarodáskor a külső íven futó keréknek nagyobb, a belsőnek kisebb utat kell megtennie, mint a jármű középvonalának, tehát különböző fordulatszámmal kell, hogy forogjanak. Ellenkező esetben vagy az egyik hajtott oldal fog megcsúszni, vagy jó tapadás esetén akkora csavaró-igénybevétel terheli a merev tengelyt, hogy az eltörik.