velox.hu ebike webshop
Tricikli Ztech ZT-15K Trilux 48V 20Ah Piros, kék, szürke, fehér szinekben
699.000 Ft
Menny.:db

Tricikli Ztech ZT-15K Trilux 48V 20Ah Piros, kék, szürke, fehér szinekben

699.000 Ft
Menny.:db

Ha nehéz már a séta, triciklivel újra kinyílik a világ!

Cikkszám: 020002000012
Egységár: 699.000,00 Ft/db
Elérhetőség: Raktáron
Szállítási díj: 15.990 Ft

Leírás és Paraméterek

Az életkor előre haladtával egyre több olyan akadályba ütközik az ember, amin ha nem segítünk, egyre jobban beszűkül a világa. 

Elmaradnak az aktív években előre tervezett tevékenységek, mint például: majd ha nyugdíjas leszek, eljárok horgászni, egésznap a kiskertben dolgozgatok, elmegyek az unokáért az oviba. Gyakori, hogy amikor végre eljönnek a várva várt nyugdíjas évek az ember mégis úgy érzi Ő már haszontalan, nem jó semmire. Ezért egyre több időt tölt a szobájába bezárkózva, egyedül, ami fokozatos leépüléshez és az élete elvesztéséhez vezethet. Fáj itt, sajog ott és inkább otthon marad, nem mer elindulni, mert fél, hogy túlságosan kifárad, nem fogja bírni.

Ennek nem kell így történnie!

Elektromos triciklivel nem okoz gondot kimenni a közeli horgász-tóhoz vagy elmenni a kiskertbe gondozni a veteményest! Kényelmes fotel ülésében a sajgó porcikák megpihennek, míg szépen gurul a célja felé! Ha Ön is szeretne továbbra is önállóan közlekedni és gondoskodni saját magáról a mindennapokban…

Szín  
Akkumulátor feszültség 48V
Akkumulátor kapacitás 12Ah
Max. hatótávolság ≥60km
Max. sebesség 25km/h
Motor névleges teljesítmény 900W
Motor névleges feszültség 48V
Szín Fehér, Kék, Piros, Szürke

Mi is az a differenciálmű?

Három kerék, három speciális igény. A bátortalanok biztonságra vágynak, a megszállott cipekedőknek nagy helyre van szüksége, a mozgásukban korlátozott személyeknek pedig egy megbízható közlekedési eszközre.

Hátramenet funkció, elképesztő motornyomaték, rögzíthető hátsófék és hátsó kosárral.

Differenciálműves hátsó-kerék meghajtás:

  - elképesztő hegymászóképesség (akár 15%)

  - stabil úttartás kanyarodás közben és nedves, csúszós útviszonyok között

Mi is az a differenciálmű, hogyan teszi biztonságosabbá a Velox Triciklit?

  A differenciálmű feladata a hajtott oldalak felé a nyomaték átvitele, fordulatszám különbség lehetővé tétele mellett. Ha egy járműnek merev hajtott tengelye van, a két hajtott kerék azonos fordulatszámmal forog. Ez azonban csak egyenes haladáskor kívánatos, kanyarodáskor a külső íven futó keréknek nagyobb, a belsőnek kisebb utat kell megtennie, mint a jármű középvonalának, tehát különböző fordulatszámmal kell, hogy forogjanak. Ellenkező esetben vagy az egyik hajtott oldal fog megcsúszni, vagy jó tapadás esetén akkora csavaró-igénybevétel terheli a merev tengelyt, hogy az eltörik.